فابرگاس: هواداران بارسلونا من را دوست نداشتند؛ در نزدیکی انتقال به رئال مادرید بودم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فابرگاس: هواداران بارسلونا من را دوست نداشتند؛ در نزدیکی انتقال به رئال مادرید بودم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فابرگاس: هواداران بارسلونا من را دوست نداشتند؛ در نزدیکی انتقال به رئال مادرید بودم

هافبگ باشگاه چلسی، از دلایل جدایی اش از بارسلونا گفت.

طرفداری- سسک فابرگاس، هافبک باشگاه چلسی معتقد است که هواداران در بارسلونا با او رابطه خوبی نداشته اند.

به گزارش اسکای اسپورتس، او که پس از مطرح شدن در باشگاه آرسنال، به بارسلونا پیوست، از دلایل جدایی خود از باشگاه مورد علاقه دوران کودکی اش پرده برداشت.

او در این خصوص گفت:

من با مردم بارسلونا رفتار خوبی داشتم. اما در اواخر حضورم در آن جا، متوجه شدم که بیشتر هواداران دوست ندارند من در این باشگاه حضور داشته باشم. بنابراین باشگاه را ترک کردم.

وی در مورد مورینیو در زمان سرمربیگری رئال و تقابل های رئال مادرید و بارسلونا افزود:

در آن زمان مورینیو رقیب ما بود، همانگونه که په په، راموس و رونالدو هم رقیب ما بودند.ما می خواستیم روبروی رئال پیروز شویم ولی دلایل شخصی برایمان مهم نبود. هدف اصلی ما این بود که بارسلونا پیروز شود، نه این که فقط مورینیو را شکست دهیم.

هافبک اسپانیایی در مورد پیشنهادات رئال مادرید برای به خدمت گرفتن او و همچینن پیوستن به چلسی  ادامه داد:

بله آن ها در دوره های مختلف با من تماس گرفتند. مواردی در این رابطه وجود داشت، اما هیچ گاه قراردادی منعقد نشد و توافقی نداشتیم. انتقال به چلسی، یک اتفاق معمولی در فوتبال بود. اتفاقات در فوتبال بسیار سریع تر از آن چه که مردم فکر می کنند، رخ می دهند. روز ها جلو می روند و شما با مربی ها و بازیکنان صحبت می کنید و ناگهان فردا، همه چیز متفاوت می شود و همه اتفاقات و افراد را فراموش می کنید.

هافبک سابق باشگاه های آرسنال و بارسلونا در مورد وضعیت کنونی چلسی اضافه کرد:

وقتی که شما برنده نمی شوید مردم همه حرفی می زنند ولی وقتی پیروز می شوید، همه چیز عالی است. زمانی که ما برنده نمی شویم، بدیهی است که شرایط برای همه در باشگاه سخت می شود. ولی ما بازیکنان، هواداران و مربی، می خواهیم با همدیگر از کنار این مرحله سخت عبور کنیم. هیچ کس نمی تواند در این برهه برای ما کاری کند و این خودمان هستیم که باید در مسیر صحیح بار دیگر قدم برداریم. البته همچنان در لیگ قهرمانان اروپا شانس جلو رفتن داریم ولی باید در لیگ برتر نیز وضعیت خود را بهبود ببخشیم. من در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری مورینیو را حمایت کرده ام و می گویم او لایق حمایت صد در صد است. ما خوب بازی نمی کنیم ولی این دلیلی نیست که همه مشکلات به خاطر سرمربی است. ما در درجه اول می خواهیم که چلسی پیروز شود. ما خواستار این هستیم که باشگاه در بالاترین نقطه باشد و بازیکنان و مورینیو نیز همراه ما باشند، زیرا روزهای سختی را اخیرا سپری کرده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 25 آبان 1394 | 16:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.